Anikó műköröm
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Mit válassz? :)
 
Szépségápolás-tippek,tanácsok
 
Elérhetőségeim

 Palotás Anikó
 

 
Hasznos infók, ha vállalkozol...
 
Szavazás
Műköröm: hogyan tetszik Neked? Rövid vagy hosszú,mire szavazol?

Mini vagy nagyon rövid
Közepesen hosszú (max 1 cm körömvég)
Hosszú
Extra hosszú
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Videa
 
 
Vállalási szabályzat
Érvényes:2008. január 1-től

A szolgáltató (............. egyéni vállalkozó), a következő vállalási szabályzat alapján üzemelteti vállalkozásást, és vállalja az általa nyújtott szolgáltatások teljesítését:

A szolgáltató kijelenti, hogy a vendég fogadása a nyitvatartási időn belül - előzetes bejelentkezéssel történik. Az egyeztetett időponton túl, 10 percet meghaladó késés esetén a szolgáltató nem köteles fenntartani az időpontot, és a szolgáltatást elvégezni.

Ha a szolgáltató valamely okból nem tudja elvégezni a megbeszélt szolgáltatást, köteles a vendég számára új időpontot biztositani , a lehető legrövidebb időn belül.

Folyamatosan késő, az időpontjában meg nem érkező - ezt sorozatosan nem jelző vendég számára -, nem köteles a szolgáltató a továbbiakban előzetes időpontot egyeztetni.

Csak a vendég által előzetes bejelentkezéskor egyeztetett szolgáltatást köteles a szolgáltató elvégezni, módosításra akkor van lehetőség, ha az ,az egyeztetett időpontba belefér, vagy a szolgáltató rendelkezik plusz idővel.


A vendégnek joga van a felhasznált termékek összetételéről, gyártójáról információt kérni, melyet a szolgáltató bármikor a vendég rendelkezésére bocsájtani köteles.

A szolgáltatási jegyzékben és árlistában nem szereplő egyedi kéréseket előzetesen egyeztetni kell a szolgáltatóval, és annak árszabásáról a vendéget a szolgáltatás megkezdése előtt élőszóban tájékoztatni köteles a szolgáltató.

A vendég köteles a szolgáltatás igénybe vétele után , minden esetben kifizetni annak ellenértékét. Panaszával fordulhat az illetékes szervekhez, fizetni azonban akkor is köteles. Hitelre lehetőség nincsen, fizetés készpénzben, csak forintban lehetséges.

A szolgáltató nem köteles a megbeszélt időpontban a szolgáltatás elvégzését megkezdeni, ha a vendég fizikai, higiéniai állapota nem megfelelő, ittas, kábítószer hatása alatt van, vagy magatartása a többi vendéget megbotránkoztatja.

Mozgássérült vendéget csak kisérővel vállal a szolgáltató!

Lopás esetén a szolgáltató azonnali hatállyal a rendőrséghez fordul. A vendég köteles a személyes értéktárgyainak biztonságáról gondoskodni az üzlethelyiségben is, és az előtt is (kézitáska, mobiltelefon, motor, kerékpár..stb ), ezekért a szolgáltató nem vállal felelősséget.

A vendég köteles a berendezési tárgyakra vigyázni, és az esetlegesen véletlenül, vagy szándékosan okozott kárt megtéríteni.

Csak a szolgáltatást igénybe vevő vendég jogosult a toilette ingyenes használatára.

Dohányozni csak a kijelölt helyen szabad!

Csak előre egyeztetett hozott anyagokat használ fel a szolgáltató, de az árlistaárat ez nem befolyásolja.
 
A vendég köteles a szolgáltatót a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztatni az esteleges gyulladásos, daganatos betegségeiről, terhességről, menstruációról, allergiáról..stb, mert ezek befolyásolhatják a szolgáltatás minőségét, a vendég egészségügyi állapotát. Tájékoztatás hiányában minden felelősség a vendéget terheli.

A szolgáltató kijelenti, csak egészségre nem ártalmas anyagokkal dolgozik.

A szolgáltató kijelenti, a kiskorút magával hozó vendég köteles a gyermek biztonságáról gondoskodni, a kiskorú gyermeke nem akadályozhatja, hátráltathatja a munka menetét, az üzlet rendjét,a többi vendég nyugalmát. Ellenkező esetben a szolgáltató nem köteles a munkát folytatni, és kérheti a szülőt a kiskorú eltávolítására.

Kellemetlenségek elkerülése érdekében a szolgáltató kérheti, hogy a vendég ne hozza magával a kiskorút a szolgáltatás idejére, annak a gyermek által nehezen kibirható hosszú mivolta miatt.

Fizetéskor minden vendég nyugtát kap, - kérése esetén készpénzfizetési számlát-, reklamációt a szolgáltató, csak a nyugta, vagy számla ellenében fogadja el!

A fogyasztó(vendég)panasz minden esetben 15 napon belül élhet reklomációval a szolgáltatónál,vagy felettes szerveinél - nyugtával, vagy számlával együtt, ahol egy nyilatkozatban, aláirásával köteles elismerni, hogy azon szolgálatást a szolgáltató készitette, abban sem fizikai, sem vegyi beavatkozás az üzletből való távozása után nem történt.

Szolgáltató garanciái:

A szolgáltató értelemszerüen nem vállal garanciát a köröm esetén a lenövésre, illetve a fizikai sérülések miatt történt állapotváltozásra.

A szolgáltató nem vállal garanciát,az otthoni - nem megfelelő minőségü kéz- és lábápoló, lakklemosó szerek használatából eredő minőségromlásra ,pl:(acetonos lakklemosó használata),vagy ha a vendég fizikailag, vagy kémialiag megváltoztatta, akár önmaga, akár más szakemberrel. Az ajánlott otthoni ápolásról minden esetben ingyenes felvilágositást kap a fogyasztó(vendég)!

A szolgáltató felettes szervei az üzletben jól látható helyen ki vannak irva, reklamáció esetén, (a nyugtával, vagy számlával együtt) fordulhat a fogyasztó (vendég) a felsorolásban szereplő szervek bármelyikéhez, a szolgáltató kérése azonban az, hogy kifogását ezt megelőzően tudassa a szolgáltatóval is.

Az üzletben - a szolgáltató, a saját maga által beszerzett anyagokat használja fel, azonban külön kérésre, a szolgáltató egyéni megitétlése alapján-ettől eltérhet, de a hozott anyagok ugyanugy felszámolásra kerülnek (lakkok, díszítő elemek...stb) A vendég az árlista alapján köteles megfizetni annak felkenési diját!

Amennyiben a vendég megérkezésekor mégsem az előzetesen megbeszélt szolgáltatást veszi igénybe, kivételt képez az egészségügyi probléma) - hanem rövidebb időtartamút - az a szolgáltató számára hátrányos. Ha a szolgáltató nem tud már ujabb bejelentkezőt ez időtartamra beírni - kihasználatlan ideje keletkezik, a vendég a keletkezett plussz, kihasználatlan időt köteles megtériteni, amit a szolgáltató 1000Ft/30percben állapit meg.

A szolgáltató minden esetben tájékoztatja a vendéget bejelentkezéskor a szolgáltatás elvégzésének várható, körülbelüli időintartamáról. Ha a vendég megfelelőnek tartja azt, akkor a bejelentkezéssel elfogadottnak tekinti.

Minden szolgáltatás részletezése megtalálható a szolgáltatási jegyzékben, adott szolgáltatásban szereplő anyagok felhasználása minden esetben egységesen történik, a "szolgáltatásban benne foglaltattik" szerint,a szolgáltató ezen termékek felhasználást minden estben elvégzi. Ha a vendég nem kéri valamely termék használatát, azt a szolgáltató nem köteles levonni a fizetendő végösszegből, mint ahogy a vendég által hozott termékkel való szolgáltatás elvégzését sem. Indokolt esetben lehetőség van a szolgáltató által beszerzett, és használt anyagok között másikat választania a vendégnek (pl:allergia a termék illatanyagára..stb), de minden szolgáltatás kompletten, az adott szolgáltatásba beépitett termékeket felhasználva- együttesen nyújtja a megfelelő minőséget.

A szolgáltató nem köteles a vendéget elvállalni, ha nem jelentkezett be előzetesen, még akkor sem,ha éppen ráér.

A vendég elvárhatja a szolgálatótól a teljes körü,maximális és minőségi kiszolgálást,ellenkező esetben panasszal élhet a panaszkönyvbe, és a felettes szerveknél nyugta,vagy számla bemutatásával!

A szolgáltatónak joga van a vendéget felszólitani a mobiltelefon használatának felfüggesztésére, az idő alatt, míg a munkafolyamatot végzi a vendégen, mert ez hátráltatja a szolgáltatót a munkavégzésben.

A vendégnek nincsen joga panaszt tenni,ha a szolgáltató előzetesen elmondta, hogy minőségi változást okoz a vegyszeres folyamat a körmön, vagy kritikus esetben aláiratta vele a saját felelősségre vonatkozó nyilatkozatot, és ebből adódóan a kézen vagy lábon a köröm vagy bőr minőségi romlása következett be.
 
 forrás:

 

Rakj a kedvencekhez!

Pontos idő
 

 

 

Ennyien láttátok eddig az oldalt...
Indulás: 2008-03-05
 

 

látogató online.

Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!